הכל על איטום גג שטוח

אם אתם רוצים לאטום גג שטוח אל תחשבו שהמשימה תהיה כל כך פשוטה. אמנם יש שיטות איטום מסובכות יותר למקרים מסובכים יותר וגג שטוח נחשב לקל ביותר, אך עדיין חשוב לבצע אותו בצורה נכונה עם בעל מקצוע מתאים. איטום גגות שטוחים דורש הכנה מקדימה מראש, תכנון מדויק ועבודה נכונה. 


איטום גג שטוח


האיטום הקלאסי לא כל כך פשוט

אין ספק שיש שיטות איטום מסובכות יותר מאשר איטום גגות שטוחים אך זה לא אומר שעדיין המשימה תהיה משחק ילדים. נכון שלא מדובר על איטום מאגרי מים שהוא מאוד מסובך ונכון שאיטום גגות מרוצפים דורשים הרבה יותר עבודה, אך גם האיטום קלאסי, האיטום הפשוט כביכול, יכול להיות נקודת התורפה של הבית אם לא יתבצע בצורה נכונה. יש כמה שיטות כיצד לאטום גג שטוח וחשוב שתכירו אותם ואת התהליך כדי שתדעו האם משהו לא מתבצע קשורה בעבודת האיטום אצלכם בגג.


איך מתבצע איטום גגות שטוחים?

  • השיטה הטובה ביותר לתחום איטום גגות שטוחים היא היריעות הביטומניות. יריעות ביטומניות מולחמות אל שטח הגג וכך למעשה המים לא יכולים להגיע אל הבטון שנמצא מתחתן. הגג יהיה מכוסה כולו ביריעות ביטומניות לבנות, כך שאין צורך להלבין את שטח הגג או לדאוג מהתחממות שלך היריעות מה שיכול לפגוע באיטום, ולמעשה מדובר בשיטה הכי יקרה שיש אך גם הכי עמידה לטווח הארוך.
  • עוד שיטה מומלצת היא זיפות גגות. הזפת הפכה להיות השיטה השנייה הכי טובה כאשר היא איכותית למדי אך פחות עמידה מאשר היריעות הביטומניות וכיום אנשים מעדיפים להשקיע במשהו איכותי לטווח הארוך. איטום גג שטוח באמצעות זפת היא שיטה טובה ויעילה במיוחד כאשר הזפת לא חדירה למים.
  • חשוב לזכור שלפני שתי השיטות האלו יש לנקות את הגג באופן יסודי, כולל שטיפה, ולאחר מכן לייבש אות והיטב.


איך מחדשים איטום בצורה נכונה?

איטום גג שטוח מאפס יכולה להיות משימה יותר פשוטה מאשר חידוש האיטום מהסיבה הפשוטה שכאן יכולים להיחשף החובבנים בתחום. קבלן איטום מקצועי צריך לדעת שכדי לאטום גג שכבר יש עליו איטום כלשהו חייב להתחיל בהסרה של כל האיטום הישן כדי שלא יפריע לאיטום החדש, בעיקר אם יש שאריות ממשפחת חומרים אחרת.

תגובות

רשומות פופולריות